Δ.Ε.Π.Π.Σ.
Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
Διοίκηση
ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ/ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ
Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (Π.Ε.Π.Π.Σ.)
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ (ΕΠ.Ε.Σ.)
ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Υ.ΠΑΙ.Θ.
Παρελθόντα Έτη
Το Δίκτυο των Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ.
Το Δίκτυο των Πρότυπων Σχολείων (Π.Σ.) και Πειραματικών Σχολείων (ΠΕΙ.Σ.)
Πρότυπα Σχολεία (Π.Σ.)
Πειραματικά Σχολεία (ΠΕΙ.Σ.)
ΔΡΑΣΕΙΣ Π. & ΠΕΙ.Σ.
Δημιουργίες & Έργα μαθητών
Εκδηλώσεις
Διαγωνισμοί
Εκπαιδευτικά & Ερευνητικά Προγράμματα
Σεμινάρια
Πρακτικά
Συνεδρίων
Ημερίδων
Εισαγωγή σε Π. & ΠΕΙ.Σ.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΥΠΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
Αιτήσεις
Θέματα
Στατιστικά
Εκπαιδευτικοί
Νέα
Τελευταίες Ανακοινώσεις
Νομοθεσία
Νόμοι
Υπουργικές Αποφάσεις
Αποφάσεις Δ.Ε.Π.Π.Σ.
Επικοινωνία
Διοίκηση
ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ/ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ
Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (Π.Ε.Π.Π.Σ.)
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ (ΕΠ.Ε.Σ.)
ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Υ.ΠΑΙ.Θ.
Παρελθόντα Έτη
Το Δίκτυο των Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ.
Το Δίκτυο των Πρότυπων Σχολείων (Π.Σ.) και Πειραματικών Σχολείων (ΠΕΙ.Σ.)
Πρότυπα Σχολεία (Π.Σ.)
Πειραματικά Σχολεία (ΠΕΙ.Σ.)
ΔΡΑΣΕΙΣ Π. & ΠΕΙ.Σ.
Δημιουργίες & Έργα μαθητών
Εκδηλώσεις
Διαγωνισμοί
Εκπαιδευτικά & Ερευνητικά Προγράμματα
Σεμινάρια
Πρακτικά
Συνεδρίων
Ημερίδων
Εισαγωγή σε Π. & ΠΕΙ.Σ.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΥΠΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
Αιτήσεις
Θέματα
Στατιστικά
Εκπαιδευτικοί
Νέα
Τελευταίες Ανακοινώσεις
Νομοθεσία
Νόμοι
Υπουργικές Αποφάσεις
Αποφάσεις Δ.Ε.Π.Π.Σ.
Επικοινωνία
Ημερίδα διάχυσης καλών πρακτικών από το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης στις 11/12/2018
Δημοσιεύθηκε στις 29.11.2018
programma
prosklisi
Share this Post
Post navigation
←
2ο Μαθητικό Συνέδριο Έρευνας & Επιστήμης (30-11-2018 έως 2-12-2018)
Διημερίδα Μαθηματικών “Ελκυστικά και προκλητικά μαθηματικά για όλους” από το 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης, Παρασκευή 7 & Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2018
→