Δ.Ε.Π.Π.Σ.
Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
Διοίκηση
ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ/ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ
Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (Π.Ε.Π.Π.Σ.)
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ (ΕΠ.Ε.Σ.)
ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Υ.ΠΑΙ.Θ.
Παρελθόντα Έτη
Το Δίκτυο των Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ.
Το Δίκτυο των Πρότυπων Σχολείων (Π.Σ.) και Πειραματικών Σχολείων (ΠΕΙ.Σ.)
Πρότυπα Σχολεία (Π.Σ.)
Πειραματικά Σχολεία (ΠΕΙ.Σ.)
ΔΡΑΣΕΙΣ Π. & ΠΕΙ.Σ.
Δημιουργίες & Έργα μαθητών
Εκδηλώσεις
Διαγωνισμοί
Εκπαιδευτικά & Ερευνητικά Προγράμματα
Σεμινάρια
Πρακτικά
Συνεδρίων
Ημερίδων
Εισαγωγή σε Π. & ΠΕΙ.Σ.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΥΠΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
Αιτήσεις
Θέματα
Στατιστικά
Εκπαιδευτικοί
Νέα
Τελευταίες Ανακοινώσεις
Νομοθεσία
Νόμοι
Υπουργικές Αποφάσεις
Αποφάσεις Δ.Ε.Π.Π.Σ.
Επικοινωνία
Διοίκηση
ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ/ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ
Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (Π.Ε.Π.Π.Σ.)
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ (ΕΠ.Ε.Σ.)
ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Υ.ΠΑΙ.Θ.
Παρελθόντα Έτη
Το Δίκτυο των Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ.
Το Δίκτυο των Πρότυπων Σχολείων (Π.Σ.) και Πειραματικών Σχολείων (ΠΕΙ.Σ.)
Πρότυπα Σχολεία (Π.Σ.)
Πειραματικά Σχολεία (ΠΕΙ.Σ.)
ΔΡΑΣΕΙΣ Π. & ΠΕΙ.Σ.
Δημιουργίες & Έργα μαθητών
Εκδηλώσεις
Διαγωνισμοί
Εκπαιδευτικά & Ερευνητικά Προγράμματα
Σεμινάρια
Πρακτικά
Συνεδρίων
Ημερίδων
Εισαγωγή σε Π. & ΠΕΙ.Σ.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΥΠΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
Αιτήσεις
Θέματα
Στατιστικά
Εκπαιδευτικοί
Νέα
Τελευταίες Ανακοινώσεις
Νομοθεσία
Νόμοι
Υπουργικές Αποφάσεις
Αποφάσεις Δ.Ε.Π.Π.Σ.
Επικοινωνία
Από τον Πλάτωνα στον Αρχιμήδη- Εσπερίδα Πειραματικού Γυμνασίου Ηρακλείου
Δημοσιεύθηκε στις 02.05.2018
prosklisi
programma
poster_
Share this Post
Post navigation
←
Αριθμός κενών θέσεων των Πειραματικών και των Προτύπων Σχολείων για την εισαγωγή των μαθητών /-τριών το σχολικό έτος 2018-2019
Επιμορφωτική Ημερίδα Προτύπου Γυμνασίου Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης στις 12 Μαΐου 2018 : «Η διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: παρούσα κατάσταση και προοπτικές»
→