Δ.Ε.Π.Π.Σ.
Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
Διοίκηση
ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ/ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ
Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (Π.Ε.Π.Π.Σ.)
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ (ΕΠ.Ε.Σ.)
ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Υ.ΠΑΙ.Θ.
Παρελθόντα Έτη
Το Δίκτυο των Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ.
Το Δίκτυο των Πρότυπων Σχολείων (Π.Σ.) και Πειραματικών Σχολείων (ΠΕΙ.Σ.)
Πρότυπα Σχολεία (Π.Σ.)
Πειραματικά Σχολεία (ΠΕΙ.Σ.)
ΔΡΑΣΕΙΣ Π. & ΠΕΙ.Σ.
Δημιουργίες & Έργα μαθητών
Εκδηλώσεις
Διαγωνισμοί
Εκπαιδευτικά & Ερευνητικά Προγράμματα
Σεμινάρια
Πρακτικά
Συνεδρίων
Ημερίδων
Εισαγωγή σε Π. & ΠΕΙ.Σ.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΥΠΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
Αιτήσεις
Θέματα
Στατιστικά
Εκπαιδευτικοί
Νέα
Τελευταίες Ανακοινώσεις
Νομοθεσία
Νόμοι
Υπουργικές Αποφάσεις
Αποφάσεις Δ.Ε.Π.Π.Σ.
Επικοινωνία
Διοίκηση
ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ/ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ
Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (Π.Ε.Π.Π.Σ.)
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ (ΕΠ.Ε.Σ.)
ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Υ.ΠΑΙ.Θ.
Παρελθόντα Έτη
Το Δίκτυο των Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ.
Το Δίκτυο των Πρότυπων Σχολείων (Π.Σ.) και Πειραματικών Σχολείων (ΠΕΙ.Σ.)
Πρότυπα Σχολεία (Π.Σ.)
Πειραματικά Σχολεία (ΠΕΙ.Σ.)
ΔΡΑΣΕΙΣ Π. & ΠΕΙ.Σ.
Δημιουργίες & Έργα μαθητών
Εκδηλώσεις
Διαγωνισμοί
Εκπαιδευτικά & Ερευνητικά Προγράμματα
Σεμινάρια
Πρακτικά
Συνεδρίων
Ημερίδων
Εισαγωγή σε Π. & ΠΕΙ.Σ.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΥΠΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
Αιτήσεις
Θέματα
Στατιστικά
Εκπαιδευτικοί
Νέα
Τελευταίες Ανακοινώσεις
Νομοθεσία
Νόμοι
Υπουργικές Αποφάσεις
Αποφάσεις Δ.Ε.Π.Π.Σ.
Επικοινωνία
Π.Π. Γυμνάσιο και Π.Π. Λύκειο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης: 2ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Φιλαναγνωσίας «Το Φωτόδεντρο και η 14η ομορφιά»
Ενημερώθηκε στις 04.04.2018
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Share this Post
Post navigation
←
Προκήρυξη 2ου Πανελλήνιου Μαθηματικού Διαγωνισμού του Γυμνασίου Ευαγγελικής Σχολής
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 3ου ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΥΟΣΜΟΥ “RADIO EXPERIMENTAL”
→