2ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΑΘΗΝΑΣ – Διάκριση του σχολείου μας στη δράση «Μαθαίνοντας την Επιστήμη μέσα από το Θέατρο».
Ενημερώθηκε στις 04.04.2018
Το σχολείο μας συμμετείχε στη δράση «Μαθαίνοντας την Επιστήμη μέσα από το Θέατρο», που οργανώθηκε από τη Science View και το Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας, Τομέας Παιδαγωγικής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Στη συγκεκριμένη δράση, που αφορούσε τα σχολεία της Αττικής, μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου κλήθηκαν να δραματοποιήσουν επιστημονικές έννοιες και γνώσεις που προέρχονται από την ύλη που διδάσκονται στα σχολεία.
Eίκοσι μαθητές της Β΄λυκείου δραματοποίησαν το θέμα: » Η Μεγάλη Έκρηξη – η γέννηση του σύμπαντος». Το εικοσάλεπτο δρώμενο, το οποίο παρουσιάστηκε, προέκυψε από τους μαθητές: σενάριο, μουσική (σύνθεση και στίχοι), σκηνοθεσία, ενδυματολογία, φωτισμοί. Η μουσική σύνθεση είναι πρωτότυπη κι εκτελέστηκε ζωντανά από τέσσερις μαθητές και την υπόλοιπη ομάδα να τραγουδά.
Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Ελληνογερμανική Αγωγή στις 2 και 3 Μαΐου 2015, η συμμετοχή του σχολείου μας διακρίθηκε για την «Ποιοτική προσέγγιση επιστημονικού περιεχομένου».
Ο Αναπλ. Διευθυντής
Αλέξανδρος Καραφωτιάς