Δ.Ε.Π.Π.Σ.
Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
Διοίκηση
ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ/ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ
Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (Π.Ε.Π.Π.Σ.)
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ (ΕΠ.Ε.Σ.)
ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Υ.ΠΑΙ.Θ.
Παρελθόντα Έτη
Το Δίκτυο των Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ.
Το Δίκτυο των Πρότυπων Σχολείων (Π.Σ.) και Πειραματικών Σχολείων (ΠΕΙ.Σ.)
Πρότυπα Σχολεία (Π.Σ.)
Πειραματικά Σχολεία (ΠΕΙ.Σ.)
ΔΡΑΣΕΙΣ Π. & ΠΕΙ.Σ.
Δημιουργίες & Έργα μαθητών
Εκδηλώσεις
Διαγωνισμοί
Εκπαιδευτικά & Ερευνητικά Προγράμματα
Σεμινάρια
Πρακτικά
Συνεδρίων
Ημερίδων
Εισαγωγή σε Π. & ΠΕΙ.Σ.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΥΠΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
Αιτήσεις
Θέματα
Στατιστικά
Εκπαιδευτικοί
Νέα
Τελευταίες Ανακοινώσεις
Νομοθεσία
Νόμοι
Υπουργικές Αποφάσεις
Αποφάσεις Δ.Ε.Π.Π.Σ.
Επικοινωνία
Διοίκηση
ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ/ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ
Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (Π.Ε.Π.Π.Σ.)
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ (ΕΠ.Ε.Σ.)
ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Υ.ΠΑΙ.Θ.
Παρελθόντα Έτη
Το Δίκτυο των Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ.
Το Δίκτυο των Πρότυπων Σχολείων (Π.Σ.) και Πειραματικών Σχολείων (ΠΕΙ.Σ.)
Πρότυπα Σχολεία (Π.Σ.)
Πειραματικά Σχολεία (ΠΕΙ.Σ.)
ΔΡΑΣΕΙΣ Π. & ΠΕΙ.Σ.
Δημιουργίες & Έργα μαθητών
Εκδηλώσεις
Διαγωνισμοί
Εκπαιδευτικά & Ερευνητικά Προγράμματα
Σεμινάρια
Πρακτικά
Συνεδρίων
Ημερίδων
Εισαγωγή σε Π. & ΠΕΙ.Σ.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΥΠΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
Αιτήσεις
Θέματα
Στατιστικά
Εκπαιδευτικοί
Νέα
Τελευταίες Ανακοινώσεις
Νομοθεσία
Νόμοι
Υπουργικές Αποφάσεις
Αποφάσεις Δ.Ε.Π.Π.Σ.
Επικοινωνία
Ανάρτηση θεμάτων και απαντήσεων της δοκιμασίας για την εισαγωγή σε Πρότυπα Σχολεία 2023
Γυμνάσιο Θέματα 2023
Γυμνάσιο Απαντήσεις
Λύκειο Θέματα 2023
Λύκειο απαντήσεις
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ
θεματα 2023
Share this Post
Post navigation
←
Αποτελέσματα κλήρωσης Πειραματικών και απόδοση αριθμού Α.Π.Π.Σ. στους υποψηφίους των Προτύπων και Εκκλησιαστικών Σχολείων
Αποτελέσματα κλήρωσης Πειραματικών Σχολείων 2023 ανά περιφέρεια και ανά σχολείο
→