Δ.Ε.Π.Π.Σ.
Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
Διοίκηση
ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ/ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ
Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (Π.Ε.Π.Π.Σ.)
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ (ΕΠ.Ε.Σ.)
ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Υ.ΠΑΙ.Θ.
Παρελθόντα Έτη
Το Δίκτυο των Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ.
Το Δίκτυο των Πρότυπων Σχολείων (Π.Σ.) και Πειραματικών Σχολείων (ΠΕΙ.Σ.)
Πρότυπα Σχολεία (Π.Σ.)
Πειραματικά Σχολεία (ΠΕΙ.Σ.)
ΔΡΑΣΕΙΣ Π. & ΠΕΙ.Σ.
Δημιουργίες & Έργα μαθητών
Εκδηλώσεις
Διαγωνισμοί
Εκπαιδευτικά & Ερευνητικά Προγράμματα
Σεμινάρια
Πρακτικά
Συνεδρίων
Ημερίδων
Εισαγωγή σε Π. & ΠΕΙ.Σ.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΥΠΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
Αιτήσεις
Θέματα
Στατιστικά
Εκπαιδευτικοί
Νέα
Τελευταίες Ανακοινώσεις
Νομοθεσία
Νόμοι
Υπουργικές Αποφάσεις
Αποφάσεις Δ.Ε.Π.Π.Σ.
Επικοινωνία
Διοίκηση
ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ/ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ
Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (Π.Ε.Π.Π.Σ.)
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ (ΕΠ.Ε.Σ.)
ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Υ.ΠΑΙ.Θ.
Παρελθόντα Έτη
Το Δίκτυο των Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ.
Το Δίκτυο των Πρότυπων Σχολείων (Π.Σ.) και Πειραματικών Σχολείων (ΠΕΙ.Σ.)
Πρότυπα Σχολεία (Π.Σ.)
Πειραματικά Σχολεία (ΠΕΙ.Σ.)
ΔΡΑΣΕΙΣ Π. & ΠΕΙ.Σ.
Δημιουργίες & Έργα μαθητών
Εκδηλώσεις
Διαγωνισμοί
Εκπαιδευτικά & Ερευνητικά Προγράμματα
Σεμινάρια
Πρακτικά
Συνεδρίων
Ημερίδων
Εισαγωγή σε Π. & ΠΕΙ.Σ.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΥΠΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
Αιτήσεις
Θέματα
Στατιστικά
Εκπαιδευτικοί
Νέα
Τελευταίες Ανακοινώσεις
Νομοθεσία
Νόμοι
Υπουργικές Αποφάσεις
Αποφάσεις Δ.Ε.Π.Π.Σ.
Επικοινωνία
Πίνακας θέσεων για την εισαγωγή των μαθητών/τριών στα Πειραματικά και στα Πρότυπα Σχολεία για το σχολικό έτος 2017-2018.
Ενημερώθηκε στις 04.04.2018
Pinakas thesewn
Share this Post
Post navigation
←
Εισαγωγή μαθητών/τριών και σχετικές ρυθμίσεις στα Πειραματικά και στα Πρότυπα Σχολεία για το σχολικό έτος 2017-2018.
Αδελφοποίηση του Πειραματικού ΓΕΛ Μυτιλήνης με το Πειραματικό ΓΕΛ Πατρών του Παν/μίου Πατρών
→