Δράσεις Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων

Είναι ιδιαίτερη χαρά μας να φιλοξενούμε στην ιστοσελίδα της Επιστημονικής Επιτροπής των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Ε.Ε.Π.Π.Σ.) καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις, πειραματικές δράσεις και προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί και υλοποιηθεί από τα Πειραματικά και τα Πρότυπα Σχολεία (Π & ΠΣ). Επιδίωξη της Ε.Ε.Π.Π.Σ. είναι η διάχυση των πειραματικών δράσεων που διεξάγονται στα Π & ΠΣ σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα της ελληνικής επικράτειας, γεγονός που αποτελεί μέρος της αποστολής των Π & ΠΣ. Είναι σημαντικό ότι ένα χαρακτηριστικό των δράσεων που αναρτήθηκαν είναι ο πειραματισμός, έτσι όπως αποτυπώνεται στην τεκμηρίωση του σχεδιασμού και των αποτελεσμάτων των δράσεων μέσω της έρευνας πριν, κατά τη διάρκεια και στο τέλος υλοποίησής τους. Τα μέλη της Ε.Ε.Π.Π.Σ. μελετήσαμε τις δράσεις που στάλθηκαν από τα σχολεία και είμαστε στην ευχάριστη θέση να γνωρίζουμε πλέον τι συντελείται στα Π & ΠΣ και παράλληλα να μοιραστούμε μαζί σας αυτή τη γνώση και εμπειρία.
Μπορείτε να εντοπίσετε δράσεις που σας ενδιαφέρουν ανά βαθμίδα (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά σχολεία, Γυμνάσια, Λύκεια) αλλά και ανά θεματική. Οι θεματικές είναι: Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική, Ενδοσχολική έρευνα, Καινοτόμος Διοικητική Δραστηριότητα, Πειραματική Εφαρμογή Νέων ή Τροποποιημένων Προγραμμάτων Σπουδών, Επαγγελματική Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών, Ανάπτυξη και τεκμηρίωση νέου Εκπαιδευτικού Υλικού, Διάχυση πρακτικών στην εκπαιδευτική και επιστημονική κοινότητα, Όμιλοι, Έρευνα-δράση, Κοινωνική-εκπαιδευτική δράση, Ενδοσχολική δράση/ πρακτική σε ζήτημα που αφορά την σχολική κοινότητα, Προγράμματα.
Ευχαριστούμε όλα τα σχολεία που κατέγραψαν και μοιράστηκαν τις δράσεις τους προς όφελος της εκπαιδευτικής κοινότητας. Στόχος μας είναι η συνεχής ανάρτηση δράσεων και εκπαιδευτικού υλικού, γι΄ αυτό επιλέξαμε κάποιες από τις δράσεις των σχολείων για να ξεκινήσουμε σταδιακά τη διάχυσή τους. Ευχόμαστε να αξιοποιηθούν από τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας και να ανοίξουν το δρόμο συνεργασιών και ανταλλαγής απόψεων μεταξύ των σχολείων.
Τα μέλη της Ε.Ε.Π.Π.Σ.
Σοφία Αυγητίδου, Πρόεδρος Ε.Ε.Π.Π.Σ., Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
Ελένη Τσίκιζα, Αντιπρόεδρος Ε.Ε.Π.Π.Σ., Διευθύντρια 2ου Πειραματικού Λυκείου Αθηνών
Φανή Τσιαμπάση, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Α/θμιας Εκπαίδευσης
Σεβαστή Λάζαρη, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Β/θμιας Εκπαίδευσης
Ιωάννης Ρουσσάκης, Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Νίκος Ανδριώτης, Εκπαιδευτικός Β/θμιας Εκπαίδευσης στο Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Αθηνών
Βασίλης Πανόπουλος, Δ/ντής του 1ου 12/θ, 3/θ και 1/θ Πειραματικού Δ.Σ. Πειραιά (Ράλλεια)
ΠΕΡΙΦ. ΔΙΕΥΘ. ΕΚΠ. ΒΑΘΜΙΔΑΟΝΟΜΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΡΑΣΗΣΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΡΑΣΗΣ
ΑΤΤΙΚΗΣΛΥΚΕΙΟ1ο Πειραματικό ΓΕΛ Αθήνας Γεννάδειο2018-2019Καινοτόμος Διδακτική ΠρακτικήΕφαρμογή και αξιοποίηση της Δημιουργικής
Γραφής στη διδασκαλία της Βιολογίας Λυκείου
http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1Ο-Π.-ΓΕΛ-ΑΘΗΝΑΣ-ΓΕΝΝΑΔΕΙΟ.pdf
ΑΤΤΙΚΗΣΛΥΚΕΙΟ1ο Πειραματικό ΓΕΛ Αθήνας Γεννάδειο2018-2019Πειραματική Εφαρμογή Νέου Προγράμματος ΣπουδώνΠρόγραμμα Σπουδών Λογοτεχνίας Γ΄ Λυκείουhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ-ΕΦΑΡΜΟΓΗ-ΝΕΟΥ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ-ΣΠΟΥΔΩΝ-1Ο-Π.-ΓΕΛ-ΑΘΗΝΑΣ-ΓΕΝΝΑΔΕΙΟ-1.pdf
ΑΤΤΙΚΗΣΛΥΚΕΙΟ2ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ2018-2019Καινοτόμος Διδακτική ΠρακτικήΗ μέτρηση του συντελεστή τριβής ολίσθησης ξύλινου σώματος που κινείται σε κεκλιμένο επίπεδο με την χρήση του αισθητήρα επιτάχυνσης των έξυπνων κινητών τηλεφώνων (smartphones)http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-2ο-ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ-ΓΕΛ-ΑΘΗΝΩΝ.pdf
ΑΤΤΙΚΗΣΛΥΚΕΙΟ2ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ2018-2019ΟΜΙΛΟΣ: Η ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ Η ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΠΩΣΗ;http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-2ο-ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ-ΓΕΛ-ΑΘΗΝΩΝ-2-1.docx
ΑΤΤΙΚΗΣΛΥΚΕΙΟ2ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ2018-2019ΌμιλοςΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-2ο-ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ-ΓΕΛ-ΑΘΗΝΩΝ.docx
ΑΤΤΙΚΗΣΛΥΚΕΙΟΠΓΕΛ ΙΩΝΙΔΕΙΟΥ ΣΧΟΛΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ2018-2019Καινοτόμος Διδακτική ΠρακτικήΕικονική ξενάγηση στα αστικά μνημεία της Μεσαιωνικής Αθήναςhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-ΠΓΕΛ-ΙΩΝΙΔΕΙΟΥ-ΣΧΟΛΗΣ-ΠΕΙΡΑΙΑ.doc
ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥΛΥΚΕΙΟΠειραματικό ΓΕ.Λ. Μυτιλήνης του Πανεπιστημίου Αιγαίου2018-2019Ενδοσχολική ΈρευναΣαν παραμύθι… Η μετάδοση της προσφυγικής εμπειρίας στην τρίτη και τέταρτη γενιά. Μαθητές του σχολείου μας απόγονοι Μικρασιατών προσφύγωνhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ-ΕΡΕΥΝΑ-Πειραματικό-ΓΕ.Λ.-Μυτιλήνης-του-Πανεπιστημίου-Αιγαίου.docx
ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣΛΥΚΕΙΟΠειραματικό ΓΕ.Λ. Πατρών2018-2019Όμιλος ΑριστείαςΌμιλος Μαθηματικών: Μαθηματική Σκέψηhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-Πειραματικό-ΓΕ.Λ.-Πατρών.docx
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΛΥΚΕΙΟΠειραματικό Γενικό Λύκειο Πανεπιστημίου Μακεδονίας2018-2019Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική (1ο Βραβείο στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Εκπαιδευτικών Πρακτικών)Ισομετρίες, από την τέχνη στη γεωμετρίαhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-Πειραματικό-Γενικό-Λύκειο-Πανεπιστημίου-Μακεδονίας.docx
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΓΥΜΝΑΣΙΟ1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης2018-2019Ανάπτυξη και τεκμηρίωση νέου εκπαιδευτικού υλικού«Τα κάλαντα» Νικηφόρος Λύτραςhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/Ανάπτυξη-και-τεκμηρίωση-νέου-διδακτικού-υλικού-1ο-Π.-Γυμνάσιο-Θεσσαλονίκης-1.docx
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΓΥΜΝΑΣΙΟ1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης2018-2019Καινοτόμος διδακτική πρακτικήΛέμε την αλήθεια στην εξουσίαhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1ο-Π.-Γυμνάσιο-Θεσσσαλονίκης.doc
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΓΥΜΝΑΣΙΟ1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης2018-2019Καινοτόμος Διδακτική ΠρακτικήΔωμάτιο Διαφυγής: Η ανάπτυξη γρίφων με τη χρήση των μαθηματικών, των Επιστημών και της Τεχνολογίαςhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1ο-Π.Γυμνάσιο-Θεσσαλονίκης-2018-2019.docx
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΓΥΜΝΑΣΙΟ2ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ2018-2019ΌμιλοςΔιαδικτυακά διασχολικά ταξίδια με αγιογραφίεςhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-2ο-Π.-Γυμνάσιο-Θεσσαλονίκης.docx
ΑΤΤΙΚΗΣΓΥΜΝΑΣΙΟΖάννειο Πειραματικό Γυμνάσιο Πειραιά2018-2019Καινοτόμος Διδακτική ΠρακτικήΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ ΧΑΛΕΠΑΣ: ΜΙΑ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΡΙΑΜΒΟhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-ΖΑΝΝΕΙΟ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ-ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ-2.docx
ΑΤΤΙΚΗΣΓΥΜΝΑΣΙΟΖάννειο Πειραματικό Γυμνάσιο Πειραιά2018-2019Διεπιστημονική - Διαθεματική Δραστηριότητα με τίτλο στα πλαίσια του Έτους Μαθηματικών 2018Τα Άλλα Μαθηματικά: Η Λωρίδα του Μέμπιουςhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-ΖΑΝΝΕΙΟ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ-ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ.docx
ΑΤΤΙΚΗΣΓΥΜΝΑΣΙΟΖάννειο Πειραματικό Γυμνάσιο Πειραιά2018-2019Όμιλος, ΤΠΕ-Σύγχρονες εφαρμογές με τη συμμετοχή σε ψηφιακό διαγωνισμό, έρευναΤΠΕ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Συμμετοχή του Ομίλου Φιλαναγνωσίας- Μαθητικού ραδιοφώνου στο διαγωνισμό μαθητικής δημιουργίας «Η Ιστορία σου, είναι ιστορία της Πόλης σου»http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-ΖΑΝΝΕΙΟ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ-ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ.docx
ΑΤΤΙΚΗΣΓΥΜΝΑΣΙΟΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ2018-2019Καινοτόμος Διδακτική ΠρακτικήΒΙΩΜΑΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ-ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΑΓΙΩΝ-ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ-2.docx
ΑΤΤΙΚΗΣΓΥΜΝΑΣΙΟΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ2018-2019Καινοτόμος Διδακτική ΠρακτικήΔιαθεματική Προσέγγιση Πληροφορικής και Μαθηματικώνhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ-ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΑΓΙΩΝ-ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ.docx
ΚΡΗΤΗΣΓΥΜΝΑΣΙΟΠειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης2018-2019ΌμιλοςΤο κλίμα της Γης και η κλιματική αλλαγήhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ-ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ-ΚΡΗΤΗΣ.pdf
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΓΥΜΝΑΣΙΟΠειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας2018-2019Καινοτόμος Διδακτική ΠρακτικήΓλώσσα και Ιστορία στο Σχολείο: Η ανάδειξη της οπτικής γωνίαςhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-Πειραματικό-Γυμνάσιο-Πανεπιστημίου-Μακεδονίας.docx
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΓΥΜΝΑΣΙΟΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ2018-2019ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΔΡΑΣΗΟΛΑhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΛΑ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΚΟ-ΣΧΟΛΕΙΟ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.pdf
ΑΤΤΙΚΗΣΓΥΜΝΑΣΙΟΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ2018-2019Καινοτόμος Διδακτική ΠρακτικήΣυμπληρωματική εξ αποστάσεως εκπαίδευσηhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΟΤΥΠΟ-ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ-ΣΧΟΛΗΣ-ΣΜΥΡΝΗΣ.docx
ΑΤΤΙΚΗΣΓΥΜΝΑΣΙΟΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ2018-2019ΌμιλοςΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ, ΚΑΙ ΠΡΟΓΥΜΝΑΣΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-ΠΡΟΤΥΠΟ-ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ-ΣΧΟΛΗΣ-ΣΜΥΡΝΗΣ.docx
ΑΤΤΙΚΗΣΓΥΜΝΑΣΙΟΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΩΝΙΔΕΙΟΥ ΣΧΟΛΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ2018-2019ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΝΕΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥΘΕΑΤΡΟΠΟΛΙΣ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΘΕΑΤΡΑ
ΚΑΙ ΩΔΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΑΝΑΠΤΥΞΗ-ΚΑΙ-ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ-ΝΕΟΥ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ-ΥΛΙΚΟΥ-ΠΡΟΤΥΠΟ-ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΙΩΝΙΔΕΙΟΥ-ΣΧΟΛΗΣ-ΠΕΙΡΑΙΑ-2.docx
ΑΤΤΙΚΗΣΓΥΜΝΑΣΙΟΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΩΝΙΔΕΙΟΥ ΣΧΟΛΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ2018-2019ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΝΕΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥΟΙ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ- Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΟΚΚΙΝΙΑhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΑΝΑΠΤΥΞΗ-ΚΑΙ-ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ-ΝΕΟΥ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ-ΥΛΙΚΟΥ-ΠΡΟΤΥΠΟ-ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΙΩΝΙΔΕΙΟΥ-ΣΧΟΛΗΣ-ΠΕΙΡΑΙΑ.docx
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ3o Πειραματικό Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης2018-2019Ενδοσχολική έρευνα / Όμιλος μουσικήςΑπόψεις γονέων για την ποιότητα της επικοινωνίας και της συνεργασίας με τους εκπαιδευτικούς μέσω e-portfoliohttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ-ΕΡΕΥΝΑ-3ο-Π.Ν.-ΑΠΘ-Θεσσαλονίκης-ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ-ΓΟΝΕΩΝ-eportfolio.docx
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ2o Πειραματικό Νηπιαγωγείο, ΑΠΘ2018-2019Έρευνα Δράση“Daddies in action” a syneducation action in Greek preschool center. (Μπαμπάδες εν δράσει)http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΕΡΕΥΝΑ-ΔΡΑΣΗ-2Ο-Π.-Νηπιαγωγείο-ΑΠΘ-ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ-ΓΟΝΕΩΝ_Daddies-in-Action.docx
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ2ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ2018-2019ΌμιλοςΗ χρήση των Νέων Τεχνολογιών: «Μικροί εξερευνητές με Ταμπλέτες Μαγικές»http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-2ο-Π.-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ-ΑΠΘ-ΔΡΑΣΗ-ΟΜΙΛΟΣ.docx
ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΠειραματικό Νηπιαγωγείο Πανεπιστημίου Πατρών2018-2019Κοινωνική-εκπαιδευτική δράσηΑσφάλεια στο Διαδίκτυοhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-Π.-Ν.-Πατρών-Ασφάλεια-στο-Διαδίκτυο.docx
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ2ο και 3ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ενταγμένα στο ΑΠΘ)2018-2019Καινοτόμος Διδακτική ΠρακτικήΟ Μακεδονικός Αγώνας με χρήση eShadowhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-2o-3o-Π.Ν.-Θεσσαλονίκης-ΧΡΗΣΗ-ΝΕΩΝ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ-ΣΤΗ-ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-IDEO.docx
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ2ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ2018-2019Πολιτιστικό ΠρόγραμμαΟ Κινηματογράφος μέσα από τα μάτια των παιδιώνhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-2ο-Π.-Νηπιαγωγείο-ΑΠΘ-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ-ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ.docx
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ3ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης (ενταγμένο στο ΑΠΘ)2018-2019Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Ε TwinningΤο σεντούκι των κρυμμένων θησαυρώνhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-3ο-Π.Ν.-ΑΠΘ-Θεσσαλονίκης-Etwinning.docx
ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΠειραματικό Νηπιαγωγείο Πανεπιστημίου Πατρών2018-2019Καινοτόμος Διδακτική ΠρακτικήΔράσεις μετάβασης των παιδιών από το Νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείοhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-Π.-Νηπιαγωγείο-Πατρών-Δράσεις-μετάβασης-των-παιδιών-από-το-Νηπιαγωγείο-στο-δημοτικό-σχολείο.docx
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ2o Πειραματικό Νηπιαγωγείο, ΑΠΘ2018-2019Κοινωνική-εκπαιδευτική δράσηΝοιάζομαι και Δρω 2018-2019http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ-ΔΡΑΣΗ-2o-Π.-Νηπιαγωγείο-ΑΠΘ_Νοιαζομαι-και-δρω.docx
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ2o Πειραματικό Νηπιαγωγείο, ΑΠΘ2018-2019ΌμιλοςΟι 12 άθλοι του Ηρακλή (The 12 labours of Heracles)http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-2ο-ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ-ΝΗΠ.-ΑΠΘ.docx
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ2ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ2018-2019Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων ΚΑ229, Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης, Erasmus+ 2018Promuoverel'agionellascuoladell'infanziaattraversostili di vita piùsani

http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-2οΚΑΙ-3ο-Π-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ-ΑΠΘ-ΔΡΑΣΕΙΣ-ERASMUS-WELL-BEING.docx
ΑΤΤΙΚΗΣΔΗΜΟΤΙΚΟ1/θ ΠΔΣ ΠΑ (ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ)2018-2019Καινοτόμος Διδακτική ΠρακτικήOrigami: Μια τέχνη για το μυαλό και την ψυχήhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1Θ-ΠΔΣ-ΑΘΗΝΩΝ-ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ-ΣΑΡΡΗΣ-Δ.doc
ΑΤΤΙΚΗΣΔΗΜΟΤΙΚΟ1/θ ΠΔΣ ΠΑ (ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ)2018-2019Καινοτόμος Διδακτική ΠρακτικήΔημιουργία ετήσιου ημερολογίου 2019 (2020)
με εικαστικά έργα των 14 μαθητών του 1/θέσιου Π.Δ.Σ. Π.Α. (Μαράσλειο)
http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1Θ-ΠΔΣ-ΑΘΗΝΩΝ-ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ-ΠΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ-Δ.doc
ΑΤΤΙΚΗΣΔΗΜΟΤΙΚΟΜονοθέσιο - Ράλλεια Πειραματικά Δημοτικά Σχολεία2018-2019Καινοτόμος Διδακτική ΠρακτικήΕφαρμογή διδακτικών τεχνικών Παιδαγωγικής Freinethttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1Θ-ΡΑΛΛΕΙΩΝ-ΠΔΣ-ΜΠΟΥΡΟΥ-ΑΡΓΥΡΩ-1.doc
ΑΤΤΙΚΗΣΔΗΜΟΤΙΚΟΜονοθέσιο - Ράλλεια Πειραματικά Δημοτικά Σχολεία2018-2019Όμιλος ρητορικής και Αρχαίας ελληνικής ΦιλοσοφίαςΣχολική διαμεσολάβηση ως μέσο επίλυσης σχολικών συγκρούσεωνhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-1Θ-ΡΑΛΛΕΙΩΝ-ΠΔΣ-ΜΠΟΥΡΟΥ-ΑΡΓΥΡΩ-2.doc
ΗΠΕΙΡΟΥΔΗΜΟΤΙΚΟ1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων2018-2019Καινοτόμος Διδακτική ΠρακτικήPalimpsesthttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1ο-6Θ-ΠΔΣ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ-ΓΚΟΥΛΓΚΟΥΤΗ.pdf
ΗΠΕΙΡΟΥΔΗΜΟΤΙΚΟ1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων2018-2019Καινοτόμος Διδακτική ΠρακτικήΧτύπησε ο Εγκέλαδοςhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1ο-6Θ-ΠΔΣ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ_ΝΙΚΟΛΟΥ-ΤΣΙΟΥΡΗ_1ΠΔΣ_2018-19-1.pdf
ΑΤΤΙΚΗΣΔΗΜΟΤΙΚΟ1ο 12/Θ Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Πανεπιστημίου Αθηνών (Μαράσλειο)2018-2019Καινοτόμος Διδακτική ΠρακτικήΣυλλογική συγγραφή παραμυθιού:
«Να σας γνωρίσω τους φίλους μου τα παιδιά του κόσμου»
http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1ο-12Θ-ΠΔΣ-ΑΘΗΝΩΝ-ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ-ΓΚΟΦΑ-Π.docx
ΑΤΤΙΚΗΣΔΗΜΟΤΙΚΟ1ο 12/Θ Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Πανεπιστημίου Αθηνών (Μαράσλειο)2018-2019ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ/ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ FREINEThttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1ο-12Θ-ΠΔΣ-ΑΘΗΝΩΝ-ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ-ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗ-Α.doc
ΑΤΤΙΚΗΣΔΗΜΟΤΙΚΟ1ο 12/θ Ραλλείων ΠΔΣ Πειραιά2018-2019Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών eTwinning Schoolshttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ-ΑΝΑΠΤΥΞΗ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ-1ο-12Θ-ΡΑΛΛΕΙΩΝ-ΠΔΣ-ΡΕΛΛΙΑ-ΜΑΡΙΑ.docx
ΑΤΤΙΚΗΣΔΗΜΟΤΙΚΟ1ο 12/θ Ραλλείων ΠΔΣ Πειραιά2018-2019Πειραματική Εφαρμογή Νέων ή Τροποποιημένων Προγραμμάτων ΣπουδώνΓεωγραφία Στ’ Δημοτικού στα Αγγλικάhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ-ΕΦΑΡΜΟΓΗ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ-ΣΠΟΥΔΩΝ-1ο-12Θ-ΡΑΛΛΕΙΩΝ-ΠΔΣ-ΛΑΔΑ-ΑΓΓΕΛΙΚΗ.docx
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΔΗΜΟΤΙΚΟ1ο Πειραματικό Δ.Σ. Θεσσαλονίκης (Ενταγμένο στο ΑΠΘ)2018-2019Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική (Erasmus+)Change your Life, Open your Mindhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1ο-ΠΔ.Σ.-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ-Π.docx
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΔΗΜΟΤΙΚΟ1ο Πειραματικό Δ.Σ. Θεσσαλονίκης (Ενταγμένο στο ΑΠΘ)2018-2019Κοινωνική-εκπαιδευτική δράσηΒλέποντας με διαφορετικά μάτιαhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ-ΔΡΑΣΗ-1ο-ΠΔΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΚΥΡΙΑΚΟΥ-Μ.pdf
ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥΔΗΜΟΤΙΚΟ1o Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ρόδου2018-2019ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣΨηφιακή Τάξη
Ηλεκτρονικά Περιβάλλοντα Μάθησης,
Τεχνολογίες για την Ηλεκτρονική Μάθηση
http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1ο-ΠΔΣ-ΠΟΛΕΩΣ-ΡΟΔΟΥ-ΚΑΡΒΟΥΝΙΔΗΣ-Σ.docx
ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥΔΗΜΟΤΙΚΟ1o Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ρόδου2018-2019Καινοτόμος Διδακτική ΠρακτικήΤΟ E-PORTFOLIO : ΜΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1ο-ΠΔΣ-ΠΟΛΕΩΣ-ΡΟΔΟΥ-ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ-Β.docx
ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣΔΗΜΟΤΙΚΟΔιθέσιο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Πανεπιστημίου Πατρών2018-2019Καινοτόμος Διδακτική ΠρακτικήΦιλαναγνωσία- Δημιουργική Γραφήhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-2Θ-ΠΔΣ-ΠΑΤΡΩΝ-ΜΑΝΗ-Φ.pdf
ΗΠΕΙΡΟΥΔΗΜΟΤΙΚΟ2ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων2018-2019Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική- Διάχυση πρακτικών στην εκπαιδευτική και επιστημονική κοινότηταΒιοποικιλότητα στη λίμνη Παμβώτιδα: Σέβομαι τη ζωή - Νοιάζομαι για το μέλλονhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-ΔΙΑΧΥΣΗ-ΣΤΗΝ-ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ-2ο-ΠΔΣ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ-Λ.docx
ΗΠΕΙΡΟΥΔΗΜΟΤΙΚΟ2ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων2018-2019Κοινωνική-εκπαιδευτική δράσηΟι φίλοι μου τα παιδιά του κόσμουhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ-ΔΡΑΣΗ-2ο-ΠΔΣ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ-ΒΕΡΓΟΥ-Β.docx
ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥΔΗΜΟΤΙΚΟ2o ΠΔΣ ΠΟΛΕΩΣ ΡΟΔΟΥ2018-2019ΌμιλοςΤα αδέσποτα ζώαhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-2o-ΠΔΣ-ΠΟΛΕΩΣ-ΡΟΔΟΥ-ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ-Γ.pdf
ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥΔΗΜΟΤΙΚΟ2o ΠΔΣ ΠΟΛΕΩΣ ΡΟΔΟΥ2018-2019ΌμιλοςΛιλιπούτειοι συγγραφείς στα άδυτα των παραμυθιώνhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-2o-ΠΔΣ-ΠΟΛΕΩΣ-ΡΟΔΟΥ-ΧΑΤΖΗΜΑΡΚΟΥ-Α.pdf
ΑΤΤΙΚΗΣΔΗΜΟΤΙΚΟ3θέσιο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Πανεπιστημίου Αθηνών (Μαράσλειο)2018-2019Δράση συνεκπαίδευσης με μαθητές Ειδικού σχολείου Συνεκπαίδευση με αντικείμενο το θεατρικό παιχνίδιhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-3Θ-ΠΔΣ-ΑΘΗΝΩΝ-ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ-ΣΑΜΑΡΑ-Α.doc
ΑΤΤΙΚΗΣΔΗΜΟΤΙΚΟΤριθέσιο Ραλλείων Πειραματικών Δημοτικών Σχολείων2018-20191. Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική
2. Διάχυση πρακτικών στην εκπαιδευτική και επιστημονική κοινότητα
3. Κοινωνική-εκπαιδευτική δράση
Go Green, Go STEAMhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-3Θ-ΡΑΛΛΕΙΩΝ-ΠΔΣ-ΘΕΟΔΟΣΗ-Α.docx
ΑΤΤΙΚΗΣΔΗΜΟΤΙΚΟΤριθέσιο Ραλλείων Πειραματικών Δημοτικών Σχολείων2018-2019ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ«Τα σχολεία εκπέμπουν στην ΕΡΤ» Δράση της Ελληνικής Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και του ΥΠΠΕΘ σε συνεργασία με την ΕΡΤhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-3Θ-ΡΑΛΛΕΙΩΝ-ΠΔΣ-ΜΠΑΚΑΛΗ-Α.docx
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΔΗΜΟΤΙΚΟ3ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου2018-2019Καινοτόμο Πρόγραμμα Ελλάδα και ΛογοτεχνίαΠερπατώ, περπατώ την Ελλάδα τριγυρνώhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-3ο-12Θ-ΠΔΣ-ΕΥΟΣΜΟΥ-ΜΑΡΙΟΛΑ-Μ.docx
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΔΗΜΟΤΙΚΟ3ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου2018-2019Κοινωνική-εκπαιδευτική δράσηΦτάνει πια με τα σκουπίδιαhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ-ΔΡΑΣΗ-3ο-12Θ-ΠΔΣ-ΕΥΟΣΜΟΥ-ΖΙΩΓΑ-Χ.doc
ΑΤΤΙΚΗΣΔΗΜΟΤΙΚΟ6/Θ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ - ΠΣΠΑ2018-2019Καινοτόμος Διδακτική ΠρακτικήiPad 1:1http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-6Θ-ΠΔΣ-ΑΘΗΝΩΝ-ΠΣΑΠΑ-ΠΑΝΟΥΣΗΣ-Κ.docx
ΑΤΤΙΚΗΣΔΗΜΟΤΙΚΟ6/Θ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ - ΠΣΠΑ2018-2019Καινοτόμος Διδακτική ΠρακτικήΟΜΙΛΟΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΜΕ ΜΝΗΜΗhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-6Θ-ΠΔΣ-ΑΘΗΝΩΝ-ΠΣΠΑ-ΚΩΝΠΟΥΛΟΣ-Α.docx
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΔΗΜΟΤΙΚΟΠειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης- Δημοτικό2018-2019Καινοτόμος Διδακτική ΠρακτικήΨηφιακές Γέφυρες: Συνδέοντας το σχολείο μας με τον ψηφιακό κόσμο της Wikipedia με τη χρήση Quick Response- QR codeshttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-6Θ-ΠΔΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΓΚΟΓΚΟΛΑΣ-Σ.-ΚΟΥΤΛΗ-Γ.docx
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΔΗΜΟΤΙΚΟΠειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης- Δημοτικό2018-2019ΌμιλοςΌμιλος Φιλαναγνωσίαςhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-6Θ-ΠΔΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΓΚΟΓΚΟΛΑΣ-Σ.docx
ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣΔΗΜΟΤΙΚΟ8/θεσιο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Πανεπιστημίου Πατρών2018-2019Κοινωνική-εκπαιδευτική δράσηΕξοικονομώ ενέργεια στο σχολείοhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ-ΔΡΑΣΗ-8Θ-ΠΔΣ-ΠΑΤΡΩΝ-ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ-Π.pdf
ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣΔΗΜΟΤΙΚΟ8/θεσιο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Πανεπιστημίου Πατρών2018-2019Erasmus+ project (ΚΑ2)Learning with the Artshttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ERASMUS-8Θ-ΠΔΣ-ΠΑΤΡΩΝ-ΠΑΡΟΥΣΗ-Μ.pdf
ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥΔΗΜΟΤΙΚΟΕιδικό Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ρόδου2018-2019ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΔΡΑΣΗΑΝΟΙΧΤΗ ΑΥΛΗhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ-ΔΡΑΣΗ-ΕΙΔΙΚΟ-ΠΔΣ-ΠΟΛΕΩΣ-ΡΟΔΟΥ-ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ-Β.docx
ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥΔΗΜΟΤΙΚΟΕιδικό Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ρόδου2018-2019Καινοτόμες εκπαιδευτική δράση: διαθεματική προσέγγιση ύλης , αειφορία , ευαισθητοποίηση οικογενειών 1. «Πέτα με…και θα δεις τι θα σου φτιάξω»
2. «ο κύκλος της ζωής ..σε μια τσιμεντένια αυλή»
3. «Ζωή από την Αρχή»
http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ-ΔΡΑΣΗ-ΕΙΔΙΚΟ-ΠΔΣ-ΠΟΛΕΩΣ-ΡΟΔΟΥ-ΓΙΑΝΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ-Μ.doc
ΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣΔΗΜΟΤΙΚΟ1ο Πειραματικό Δ.Σ. Αλεξανδρούπολης2018-2019Επαγγελματική Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών«Έρευνα δράσης» για τη διδασκαλία της Γεωμετρίαςhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΕΡΕΥΝΑ-ΔΡΑΣΗ-ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ-ΑΝΑΠΤΥΞΗ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ-1ο-Π.Δ.Σ.-ΑΛΕΞΠΟΛΗΣ-ΠΕΤΡΙΔΟΥ-Α.doc
ΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣΔΗΜΟΤΙΚΟ1ο Πειραματικό Δ.Σ. Αλεξανδρούπολης2018-2019Καινοτόμος Διδακτική ΠρακτικήShall we meet at the harbour?http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1ο-Π.Δ.Σ.ΑΛΕΞΠΟΛΗΣ-ΠΡ-ΚΟΥΓΙΟΥΡΟΥΚΗ-Α.doc
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΔΗΜΟΤΙΚΟΠειραματικό Δημοτικό Σχολείο Σερρών2018-2019ΟΜΙΛΟΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ)Από την Αφήγηση στη Γραφή και στα Μαθηματικάhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-ΠΔΣ-ΣΕΡΡΩΝ-Κ.-ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ-ΠΕΝΝΑ-Α.pdf
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΔΗΜΟΤΙΚΟΠειραματικό Δημοτικό Σχολείο Σερρών2018-2019Μαθητικός Όμιλος Φυσικών ΕπιστημώνΠαίζοντας με τα πρωτόνιαhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-ΠΔΣ-ΣΕΡΡΩΝ-Κ.-ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ-ΣΟΥΡΓΟΥΤΣΙΔΟΥ-Ο.docx
ΑΤΤΙΚΗΣΛΥΚΕΙΟ2ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ2018-2019Διάχυση πρακτικών στην εκπαιδευτική και επιστημονική κοινότηταΗ περίπτωση της Αντεστραμμένης Τάξης στη Διδασκαλία Μονοδιάστατων Πινάκωνhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/Δράση-1-2ο-ΠΓΕΛ-Γασπαρινάτου.docx
ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΔΗΜΟΤΙΚΟΠειραματικό Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας2018-2019Όμιλοι – ανάπτυξη και τεκμηρίωση νέου εκπαιδευτικού υλικούΣχεδιασμός και εφαρμογή ενός προγράμματος Design Thinking σε έναν όμιλο ρομποτικής http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/Ανάπτυξη-και-τεκμηρίωση-νέου-εκπαιδευτικού-υλικούι.docx
ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΔΗΜΟΤΙΚΟΠειραματικό Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας2018-2019Όμιλοι – ανάπτυξη και τεκμηρίωση νέου εκπαιδευτικού υλικούΜικροί Χάκερ – Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιώνhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/Ανοιχτες-τεχνολογίες.docx
ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΔΗΜΟΤΙΚΟΠειραματικό Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας2018-2019Όμιλος ΚαινοτομίαςΜαθηματικές Περιπλανήσεις σε λογοτεχνικά μονοπάτιαhttp://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/Μαθηματικές-Περιπλανήσεις-σε-λογοτεχνικά-μονοπάτια.docx