Μπορείτε να εντοπίσετε δράσεις που σας ενδιαφέρουν ανά βαθμίδα (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά σχολεία, Γυμνάσια, Λύκεια) αλλά και ανά θεματική. Οι θεματικές είναι: Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική, Ενδοσχολική έρευνα, Καινοτόμος Διοικητική Δραστηριότητα, Πειραματική Εφαρμογή Νέων ή Τροποποιημένων Προγραμμάτων Σπουδών, Επαγγελματική Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών, Ανάπτυξη και τεκμηρίωση νέου Εκπαιδευτικού Υλικού, Διάχυση πρακτικών στην εκπαιδευτική και επιστημονική κοινότητα, Όμιλοι, Έρευνα-δράση, Κοινωνική-εκπαιδευτική δράση, Ενδοσχολική δράση/ πρακτική σε ζήτημα που αφορά την σχολική κοινότητα, Προγράμματα.
Ευχαριστούμε όλα τα σχολεία που κατέγραψαν και μοιράστηκαν τις δράσεις τους προς όφελος της εκπαιδευτικής κοινότητας. Στόχος μας είναι η συνεχής ανάρτηση δράσεων και εκπαιδευτικού υλικού, γι΄ αυτό επιλέξαμε κάποιες από τις δράσεις των σχολείων για να ξεκινήσουμε σταδιακά τη διάχυσή τους. Ευχόμαστε να αξιοποιηθούν από τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας και να ανοίξουν το δρόμο συνεργασιών και ανταλλαγής απόψεων μεταξύ των σχολείων.
Τα μέλη της Ε.Ε.Π.Π.Σ.
Σοφία Αυγητίδου, Πρόεδρος Ε.Ε.Π.Π.Σ., Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
Ελένη Τσίκιζα, Αντιπρόεδρος Ε.Ε.Π.Π.Σ., Διευθύντρια 2ου Πειραματικού Λυκείου Αθηνών
Φανή Τσιαμπάση, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Α/θμιας Εκπαίδευσης
Σεβαστή Λάζαρη, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Β/θμιας Εκπαίδευσης
Ιωάννης Ρουσσάκης, Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Νίκος Ανδριώτης, Εκπαιδευτικός Β/θμιας Εκπαίδευσης στο Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Αθηνών
Βασίλης Πανόπουλος, Δ/ντής του 1ου 12/θ, 3/θ και 1/θ Πειραματικού Δ.Σ. Πειραιά (Ράλλεια)
ΠΕΡΙΦ. ΔΙΕΥΘ. ΕΚΠ. | ΒΑΘΜΙΔΑ | ΟΝΟΜΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ | ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ | ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΡΑΣΗΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ | ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΡΑΣΗΣ |
---|---|---|---|---|---|---|
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΛΥΚΕΙΟ | 1ο Πειραματικό ΓΕΛ Αθήνας Γεννάδειο | 2018-2019 | Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική | Εφαρμογή και αξιοποίηση της Δημιουργικής Γραφής στη διδασκαλία της Βιολογίας Λυκείου | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1Ο-Π.-ΓΕΛ-ΑΘΗΝΑΣ-ΓΕΝΝΑΔΕΙΟ.pdf |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΛΥΚΕΙΟ | 1ο Πειραματικό ΓΕΛ Αθήνας Γεννάδειο | 2018-2019 | Πειραματική Εφαρμογή Νέου Προγράμματος Σπουδών | Πρόγραμμα Σπουδών Λογοτεχνίας Γ΄ Λυκείου | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ-ΕΦΑΡΜΟΓΗ-ΝΕΟΥ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ-ΣΠΟΥΔΩΝ-1Ο-Π.-ΓΕΛ-ΑΘΗΝΑΣ-ΓΕΝΝΑΔΕΙΟ-1.pdf |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΛΥΚΕΙΟ | 2ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ | 2018-2019 | Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική | Η μέτρηση του συντελεστή τριβής ολίσθησης ξύλινου σώματος που κινείται σε κεκλιμένο επίπεδο με την χρήση του αισθητήρα επιτάχυνσης των έξυπνων κινητών τηλεφώνων (smartphones) | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-2ο-ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ-ΓΕΛ-ΑΘΗΝΩΝ.pdf |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΛΥΚΕΙΟ | 2ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ | 2018-2019 | ΟΜΙΛΟΣ: Η ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ Η ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ | ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΠΩΣΗ; | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-2ο-ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ-ΓΕΛ-ΑΘΗΝΩΝ-2-1.docx |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΛΥΚΕΙΟ | 2ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ | 2018-2019 | Όμιλος | ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-2ο-ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ-ΓΕΛ-ΑΘΗΝΩΝ.docx |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΛΥΚΕΙΟ | ΠΓΕΛ ΙΩΝΙΔΕΙΟΥ ΣΧΟΛΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ | 2018-2019 | Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική | Εικονική ξενάγηση στα αστικά μνημεία της Μεσαιωνικής Αθήνας | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-ΠΓΕΛ-ΙΩΝΙΔΕΙΟΥ-ΣΧΟΛΗΣ-ΠΕΙΡΑΙΑ.doc |
ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ | ΛΥΚΕΙΟ | Πειραματικό ΓΕ.Λ. Μυτιλήνης του Πανεπιστημίου Αιγαίου | 2018-2019 | Ενδοσχολική Έρευνα | Σαν παραμύθι… Η μετάδοση της προσφυγικής εμπειρίας στην τρίτη και τέταρτη γενιά. Μαθητές του σχολείου μας απόγονοι Μικρασιατών προσφύγων | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ-ΕΡΕΥΝΑ-Πειραματικό-ΓΕ.Λ.-Μυτιλήνης-του-Πανεπιστημίου-Αιγαίου.docx |
ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | ΛΥΚΕΙΟ | Πειραματικό ΓΕ.Λ. Πατρών | 2018-2019 | Όμιλος Αριστείας | Όμιλος Μαθηματικών: Μαθηματική Σκέψη | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-Πειραματικό-ΓΕ.Λ.-Πατρών.docx |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΛΥΚΕΙΟ | Πειραματικό Γενικό Λύκειο Πανεπιστημίου Μακεδονίας | 2018-2019 | Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική (1ο Βραβείο στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Εκπαιδευτικών Πρακτικών) | Ισομετρίες, από την τέχνη στη γεωμετρία | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-Πειραματικό-Γενικό-Λύκειο-Πανεπιστημίου-Μακεδονίας.docx |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΓΥΜΝΑΣΙΟ | 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης | 2018-2019 | Ανάπτυξη και τεκμηρίωση νέου εκπαιδευτικού υλικού | «Τα κάλαντα» Νικηφόρος Λύτρας | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/Ανάπτυξη-και-τεκμηρίωση-νέου-διδακτικού-υλικού-1ο-Π.-Γυμνάσιο-Θεσσαλονίκης-1.docx |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΓΥΜΝΑΣΙΟ | 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης | 2018-2019 | Καινοτόμος διδακτική πρακτική | Λέμε την αλήθεια στην εξουσία | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1ο-Π.-Γυμνάσιο-Θεσσσαλονίκης.doc |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΓΥΜΝΑΣΙΟ | 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης | 2018-2019 | Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική | Δωμάτιο Διαφυγής: Η ανάπτυξη γρίφων με τη χρήση των μαθηματικών, των Επιστημών και της Τεχνολογίας | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1ο-Π.Γυμνάσιο-Θεσσαλονίκης-2018-2019.docx |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΓΥΜΝΑΣΙΟ | 2ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | 2018-2019 | Όμιλος | Διαδικτυακά διασχολικά ταξίδια με αγιογραφίες | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-2ο-Π.-Γυμνάσιο-Θεσσαλονίκης.docx |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΓΥΜΝΑΣΙΟ | Ζάννειο Πειραματικό Γυμνάσιο Πειραιά | 2018-2019 | Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική | ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ ΧΑΛΕΠΑΣ: ΜΙΑ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΡΙΑΜΒΟ | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-ΖΑΝΝΕΙΟ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ-ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ-2.docx |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΓΥΜΝΑΣΙΟ | Ζάννειο Πειραματικό Γυμνάσιο Πειραιά | 2018-2019 | Διεπιστημονική - Διαθεματική Δραστηριότητα με τίτλο στα πλαίσια του Έτους Μαθηματικών 2018 | Τα Άλλα Μαθηματικά: Η Λωρίδα του Μέμπιους | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-ΖΑΝΝΕΙΟ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ-ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ.docx |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΓΥΜΝΑΣΙΟ | Ζάννειο Πειραματικό Γυμνάσιο Πειραιά | 2018-2019 | Όμιλος, ΤΠΕ-Σύγχρονες εφαρμογές με τη συμμετοχή σε ψηφιακό διαγωνισμό, έρευνα | ΤΠΕ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Συμμετοχή του Ομίλου Φιλαναγνωσίας- Μαθητικού ραδιοφώνου στο διαγωνισμό μαθητικής δημιουργίας «Η Ιστορία σου, είναι ιστορία της Πόλης σου» | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-ΖΑΝΝΕΙΟ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ-ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ.docx |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΓΥΜΝΑΣΙΟ | ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ | 2018-2019 | Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική | ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ-ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΑΓΙΩΝ-ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ-2.docx |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΓΥΜΝΑΣΙΟ | ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ | 2018-2019 | Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική | Διαθεματική Προσέγγιση Πληροφορικής και Μαθηματικών | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ-ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΑΓΙΩΝ-ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ.docx |
ΚΡΗΤΗΣ | ΓΥΜΝΑΣΙΟ | Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης | 2018-2019 | Όμιλος | Το κλίμα της Γης και η κλιματική αλλαγή | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ-ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ-ΚΡΗΤΗΣ.pdf |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΓΥΜΝΑΣΙΟ | Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας | 2018-2019 | Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική | Γλώσσα και Ιστορία στο Σχολείο: Η ανάδειξη της οπτικής γωνίας | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-Πειραματικό-Γυμνάσιο-Πανεπιστημίου-Μακεδονίας.docx |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΓΥΜΝΑΣΙΟ | ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | 2018-2019 | ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΔΡΑΣΗ | ΟΛΑ | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΛΑ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΚΟ-ΣΧΟΛΕΙΟ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.pdf |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΓΥΜΝΑΣΙΟ | ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ | 2018-2019 | Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική | Συμπληρωματική εξ αποστάσεως εκπαίδευση | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΟΤΥΠΟ-ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ-ΣΧΟΛΗΣ-ΣΜΥΡΝΗΣ.docx |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΓΥΜΝΑΣΙΟ | ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ | 2018-2019 | Όμιλος | ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ, ΚΑΙ ΠΡΟΓΥΜΝΑΣΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-ΠΡΟΤΥΠΟ-ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ-ΣΧΟΛΗΣ-ΣΜΥΡΝΗΣ.docx |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΓΥΜΝΑΣΙΟ | ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΩΝΙΔΕΙΟΥ ΣΧΟΛΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ | 2018-2019 | ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΝΕΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ | ΘΕΑΤΡΟΠΟΛΙΣ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΘΕΑΤΡΑ ΚΑΙ ΩΔΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΑΝΑΠΤΥΞΗ-ΚΑΙ-ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ-ΝΕΟΥ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ-ΥΛΙΚΟΥ-ΠΡΟΤΥΠΟ-ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΙΩΝΙΔΕΙΟΥ-ΣΧΟΛΗΣ-ΠΕΙΡΑΙΑ-2.docx |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΓΥΜΝΑΣΙΟ | ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΩΝΙΔΕΙΟΥ ΣΧΟΛΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ | 2018-2019 | ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΝΕΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ | ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ- Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΟΚΚΙΝΙΑ | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΑΝΑΠΤΥΞΗ-ΚΑΙ-ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ-ΝΕΟΥ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ-ΥΛΙΚΟΥ-ΠΡΟΤΥΠΟ-ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΙΩΝΙΔΕΙΟΥ-ΣΧΟΛΗΣ-ΠΕΙΡΑΙΑ.docx |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ | 3o Πειραματικό Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης | 2018-2019 | Ενδοσχολική έρευνα / Όμιλος μουσικής | Απόψεις γονέων για την ποιότητα της επικοινωνίας και της συνεργασίας με τους εκπαιδευτικούς μέσω e-portfolio | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ-ΕΡΕΥΝΑ-3ο-Π.Ν.-ΑΠΘ-Θεσσαλονίκης-ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ-ΓΟΝΕΩΝ-eportfolio.docx |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ | 2o Πειραματικό Νηπιαγωγείο, ΑΠΘ | 2018-2019 | Έρευνα Δράση | “Daddies in action” a syneducation action in Greek preschool center. (Μπαμπάδες εν δράσει) | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΕΡΕΥΝΑ-ΔΡΑΣΗ-2Ο-Π.-Νηπιαγωγείο-ΑΠΘ-ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ-ΓΟΝΕΩΝ_Daddies-in-Action.docx |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ | 2ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | 2018-2019 | Όμιλος | Η χρήση των Νέων Τεχνολογιών: «Μικροί εξερευνητές με Ταμπλέτες Μαγικές» | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-2ο-Π.-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ-ΑΠΘ-ΔΡΑΣΗ-ΟΜΙΛΟΣ.docx |
ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ | Πειραματικό Νηπιαγωγείο Πανεπιστημίου Πατρών | 2018-2019 | Κοινωνική-εκπαιδευτική δράση | Ασφάλεια στο Διαδίκτυο | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-Π.-Ν.-Πατρών-Ασφάλεια-στο-Διαδίκτυο.docx |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ | 2ο και 3ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ενταγμένα στο ΑΠΘ) | 2018-2019 | Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική | Ο Μακεδονικός Αγώνας με χρήση eShadow | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-2o-3o-Π.Ν.-Θεσσαλονίκης-ΧΡΗΣΗ-ΝΕΩΝ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ-ΣΤΗ-ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-IDEO.docx |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ | 2ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | 2018-2019 | Πολιτιστικό Πρόγραμμα | Ο Κινηματογράφος μέσα από τα μάτια των παιδιών | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-2ο-Π.-Νηπιαγωγείο-ΑΠΘ-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ-ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ.docx |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ | 3ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης (ενταγμένο στο ΑΠΘ) | 2018-2019 | Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Ε Twinning | Το σεντούκι των κρυμμένων θησαυρών | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-3ο-Π.Ν.-ΑΠΘ-Θεσσαλονίκης-Etwinning.docx |
ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ | Πειραματικό Νηπιαγωγείο Πανεπιστημίου Πατρών | 2018-2019 | Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική | Δράσεις μετάβασης των παιδιών από το Νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-Π.-Νηπιαγωγείο-Πατρών-Δράσεις-μετάβασης-των-παιδιών-από-το-Νηπιαγωγείο-στο-δημοτικό-σχολείο.docx |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ | 2o Πειραματικό Νηπιαγωγείο, ΑΠΘ | 2018-2019 | Κοινωνική-εκπαιδευτική δράση | Νοιάζομαι και Δρω 2018-2019 | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ-ΔΡΑΣΗ-2o-Π.-Νηπιαγωγείο-ΑΠΘ_Νοιαζομαι-και-δρω.docx |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ | 2o Πειραματικό Νηπιαγωγείο, ΑΠΘ | 2018-2019 | Όμιλος | Οι 12 άθλοι του Ηρακλή (The 12 labours of Heracles) | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-2ο-ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ-ΝΗΠ.-ΑΠΘ.docx |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ | 2ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | 2018-2019 | Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων ΚΑ229, Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης, Erasmus+ 2018 | Promuoverel'agionellascuoladell'infanziaattraversostili di vita piùsani | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-2οΚΑΙ-3ο-Π-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ-ΑΠΘ-ΔΡΑΣΕΙΣ-ERASMUS-WELL-BEING.docx |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | 1/θ ΠΔΣ ΠΑ (ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ) | 2018-2019 | Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική | Origami: Μια τέχνη για το μυαλό και την ψυχή | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1Θ-ΠΔΣ-ΑΘΗΝΩΝ-ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ-ΣΑΡΡΗΣ-Δ.doc |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | 1/θ ΠΔΣ ΠΑ (ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ) | 2018-2019 | Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική | Δημιουργία ετήσιου ημερολογίου 2019 (2020) με εικαστικά έργα των 14 μαθητών του 1/θέσιου Π.Δ.Σ. Π.Α. (Μαράσλειο) | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1Θ-ΠΔΣ-ΑΘΗΝΩΝ-ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ-ΠΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ-Δ.doc |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | Μονοθέσιο - Ράλλεια Πειραματικά Δημοτικά Σχολεία | 2018-2019 | Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική | Εφαρμογή διδακτικών τεχνικών Παιδαγωγικής Freinet | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1Θ-ΡΑΛΛΕΙΩΝ-ΠΔΣ-ΜΠΟΥΡΟΥ-ΑΡΓΥΡΩ-1.doc |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | Μονοθέσιο - Ράλλεια Πειραματικά Δημοτικά Σχολεία | 2018-2019 | Όμιλος ρητορικής και Αρχαίας ελληνικής Φιλοσοφίας | Σχολική διαμεσολάβηση ως μέσο επίλυσης σχολικών συγκρούσεων | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-1Θ-ΡΑΛΛΕΙΩΝ-ΠΔΣ-ΜΠΟΥΡΟΥ-ΑΡΓΥΡΩ-2.doc |
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων | 2018-2019 | Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική | Palimpsest | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1ο-6Θ-ΠΔΣ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ-ΓΚΟΥΛΓΚΟΥΤΗ.pdf |
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων | 2018-2019 | Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική | Χτύπησε ο Εγκέλαδος | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1ο-6Θ-ΠΔΣ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ_ΝΙΚΟΛΟΥ-ΤΣΙΟΥΡΗ_1ΠΔΣ_2018-19-1.pdf |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | 1ο 12/Θ Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Πανεπιστημίου Αθηνών (Μαράσλειο) | 2018-2019 | Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική | Συλλογική συγγραφή παραμυθιού: «Να σας γνωρίσω τους φίλους μου τα παιδιά του κόσμου» | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1ο-12Θ-ΠΔΣ-ΑΘΗΝΩΝ-ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ-ΓΚΟΦΑ-Π.docx |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | 1ο 12/Θ Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Πανεπιστημίου Αθηνών (Μαράσλειο) | 2018-2019 | ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ/ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ FREINET | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1ο-12Θ-ΠΔΣ-ΑΘΗΝΩΝ-ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ-ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗ-Α.doc |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | 1ο 12/θ Ραλλείων ΠΔΣ Πειραιά | 2018-2019 | Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών | eTwinning Schools | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ-ΑΝΑΠΤΥΞΗ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ-1ο-12Θ-ΡΑΛΛΕΙΩΝ-ΠΔΣ-ΡΕΛΛΙΑ-ΜΑΡΙΑ.docx |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | 1ο 12/θ Ραλλείων ΠΔΣ Πειραιά | 2018-2019 | Πειραματική Εφαρμογή Νέων ή Τροποποιημένων Προγραμμάτων Σπουδών | Γεωγραφία Στ’ Δημοτικού στα Αγγλικά | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ-ΕΦΑΡΜΟΓΗ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ-ΣΠΟΥΔΩΝ-1ο-12Θ-ΡΑΛΛΕΙΩΝ-ΠΔΣ-ΛΑΔΑ-ΑΓΓΕΛΙΚΗ.docx |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | 1ο Πειραματικό Δ.Σ. Θεσσαλονίκης (Ενταγμένο στο ΑΠΘ) | 2018-2019 | Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική (Erasmus+) | Change your Life, Open your Mind | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1ο-ΠΔ.Σ.-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ-Π.docx |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | 1ο Πειραματικό Δ.Σ. Θεσσαλονίκης (Ενταγμένο στο ΑΠΘ) | 2018-2019 | Κοινωνική-εκπαιδευτική δράση | Βλέποντας με διαφορετικά μάτια | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ-ΔΡΑΣΗ-1ο-ΠΔΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΚΥΡΙΑΚΟΥ-Μ.pdf |
ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | 1o Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ρόδου | 2018-2019 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ | Ψηφιακή Τάξη Ηλεκτρονικά Περιβάλλοντα Μάθησης, Τεχνολογίες για την Ηλεκτρονική Μάθηση | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1ο-ΠΔΣ-ΠΟΛΕΩΣ-ΡΟΔΟΥ-ΚΑΡΒΟΥΝΙΔΗΣ-Σ.docx |
ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | 1o Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ρόδου | 2018-2019 | Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική | ΤΟ E-PORTFOLIO : ΜΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1ο-ΠΔΣ-ΠΟΛΕΩΣ-ΡΟΔΟΥ-ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ-Β.docx |
ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | Διθέσιο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Πανεπιστημίου Πατρών | 2018-2019 | Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική | Φιλαναγνωσία- Δημιουργική Γραφή | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-2Θ-ΠΔΣ-ΠΑΤΡΩΝ-ΜΑΝΗ-Φ.pdf |
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | 2ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων | 2018-2019 | Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική- Διάχυση πρακτικών στην εκπαιδευτική και επιστημονική κοινότητα | Βιοποικιλότητα στη λίμνη Παμβώτιδα: Σέβομαι τη ζωή - Νοιάζομαι για το μέλλον | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-ΔΙΑΧΥΣΗ-ΣΤΗΝ-ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ-2ο-ΠΔΣ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ-Λ.docx |
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | 2ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων | 2018-2019 | Κοινωνική-εκπαιδευτική δράση | Οι φίλοι μου τα παιδιά του κόσμου | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ-ΔΡΑΣΗ-2ο-ΠΔΣ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ-ΒΕΡΓΟΥ-Β.docx |
ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | 2o ΠΔΣ ΠΟΛΕΩΣ ΡΟΔΟΥ | 2018-2019 | Όμιλος | Τα αδέσποτα ζώα | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-2o-ΠΔΣ-ΠΟΛΕΩΣ-ΡΟΔΟΥ-ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ-Γ.pdf |
ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | 2o ΠΔΣ ΠΟΛΕΩΣ ΡΟΔΟΥ | 2018-2019 | Όμιλος | Λιλιπούτειοι συγγραφείς στα άδυτα των παραμυθιών | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-2o-ΠΔΣ-ΠΟΛΕΩΣ-ΡΟΔΟΥ-ΧΑΤΖΗΜΑΡΚΟΥ-Α.pdf |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | 3θέσιο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Πανεπιστημίου Αθηνών (Μαράσλειο) | 2018-2019 | Δράση συνεκπαίδευσης με μαθητές Ειδικού σχολείου | Συνεκπαίδευση με αντικείμενο το θεατρικό παιχνίδι | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-3Θ-ΠΔΣ-ΑΘΗΝΩΝ-ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ-ΣΑΜΑΡΑ-Α.doc |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | Τριθέσιο Ραλλείων Πειραματικών Δημοτικών Σχολείων | 2018-2019 | 1. Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική 2. Διάχυση πρακτικών στην εκπαιδευτική και επιστημονική κοινότητα 3. Κοινωνική-εκπαιδευτική δράση | Go Green, Go STEAM | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-3Θ-ΡΑΛΛΕΙΩΝ-ΠΔΣ-ΘΕΟΔΟΣΗ-Α.docx |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | Τριθέσιο Ραλλείων Πειραματικών Δημοτικών Σχολείων | 2018-2019 | ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | «Τα σχολεία εκπέμπουν στην ΕΡΤ» Δράση της Ελληνικής Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και του ΥΠΠΕΘ σε συνεργασία με την ΕΡΤ | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-3Θ-ΡΑΛΛΕΙΩΝ-ΠΔΣ-ΜΠΑΚΑΛΗ-Α.docx |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | 3ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου | 2018-2019 | Καινοτόμο Πρόγραμμα Ελλάδα και Λογοτεχνία | Περπατώ, περπατώ την Ελλάδα τριγυρνώ | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-3ο-12Θ-ΠΔΣ-ΕΥΟΣΜΟΥ-ΜΑΡΙΟΛΑ-Μ.docx |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | 3ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου | 2018-2019 | Κοινωνική-εκπαιδευτική δράση | Φτάνει πια με τα σκουπίδια | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ-ΔΡΑΣΗ-3ο-12Θ-ΠΔΣ-ΕΥΟΣΜΟΥ-ΖΙΩΓΑ-Χ.doc |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | 6/Θ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ - ΠΣΠΑ | 2018-2019 | Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική | iPad 1:1 | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-6Θ-ΠΔΣ-ΑΘΗΝΩΝ-ΠΣΑΠΑ-ΠΑΝΟΥΣΗΣ-Κ.docx |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | 6/Θ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ - ΠΣΠΑ | 2018-2019 | Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική | ΟΜΙΛΟΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΜΕ ΜΝΗΜΗ | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-6Θ-ΠΔΣ-ΑΘΗΝΩΝ-ΠΣΠΑ-ΚΩΝΠΟΥΛΟΣ-Α.docx |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης- Δημοτικό | 2018-2019 | Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική | Ψηφιακές Γέφυρες: Συνδέοντας το σχολείο μας με τον ψηφιακό κόσμο της Wikipedia με τη χρήση Quick Response- QR codes | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-6Θ-ΠΔΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΓΚΟΓΚΟΛΑΣ-Σ.-ΚΟΥΤΛΗ-Γ.docx |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης- Δημοτικό | 2018-2019 | Όμιλος | Όμιλος Φιλαναγνωσίας | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-6Θ-ΠΔΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΓΚΟΓΚΟΛΑΣ-Σ.docx |
ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | 8/θεσιο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Πανεπιστημίου Πατρών | 2018-2019 | Κοινωνική-εκπαιδευτική δράση | Εξοικονομώ ενέργεια στο σχολείο | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ-ΔΡΑΣΗ-8Θ-ΠΔΣ-ΠΑΤΡΩΝ-ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ-Π.pdf |
ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | 8/θεσιο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Πανεπιστημίου Πατρών | 2018-2019 | Erasmus+ project (ΚΑ2) | Learning with the Arts | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ERASMUS-8Θ-ΠΔΣ-ΠΑΤΡΩΝ-ΠΑΡΟΥΣΗ-Μ.pdf |
ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | Ειδικό Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ρόδου | 2018-2019 | ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΔΡΑΣΗ | ΑΝΟΙΧΤΗ ΑΥΛΗ | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ-ΔΡΑΣΗ-ΕΙΔΙΚΟ-ΠΔΣ-ΠΟΛΕΩΣ-ΡΟΔΟΥ-ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ-Β.docx |
ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | Ειδικό Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ρόδου | 2018-2019 | Καινοτόμες εκπαιδευτική δράση: διαθεματική προσέγγιση ύλης , αειφορία , ευαισθητοποίηση οικογενειών | 1. «Πέτα με…και θα δεις τι θα σου φτιάξω» 2. «ο κύκλος της ζωής ..σε μια τσιμεντένια αυλή» 3. «Ζωή από την Αρχή» | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ-ΔΡΑΣΗ-ΕΙΔΙΚΟ-ΠΔΣ-ΠΟΛΕΩΣ-ΡΟΔΟΥ-ΓΙΑΝΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ-Μ.doc |
ΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | 1ο Πειραματικό Δ.Σ. Αλεξανδρούπολης | 2018-2019 | Επαγγελματική Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών | «Έρευνα δράσης» για τη διδασκαλία της Γεωμετρίας | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΕΡΕΥΝΑ-ΔΡΑΣΗ-ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ-ΑΝΑΠΤΥΞΗ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ-1ο-Π.Δ.Σ.-ΑΛΕΞΠΟΛΗΣ-ΠΕΤΡΙΔΟΥ-Α.doc |
ΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | 1ο Πειραματικό Δ.Σ. Αλεξανδρούπολης | 2018-2019 | Καινοτόμος Διδακτική Πρακτική | Shall we meet at the harbour? | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-1ο-Π.Δ.Σ.ΑΛΕΞΠΟΛΗΣ-ΠΡ-ΚΟΥΓΙΟΥΡΟΥΚΗ-Α.doc |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Σερρών | 2018-2019 | ΟΜΙΛΟΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ) | Από την Αφήγηση στη Γραφή και στα Μαθηματικά | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-ΠΔΣ-ΣΕΡΡΩΝ-Κ.-ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ-ΠΕΝΝΑ-Α.pdf |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Σερρών | 2018-2019 | Μαθητικός Όμιλος Φυσικών Επιστημών | Παίζοντας με τα πρωτόνια | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/ΟΜΙΛΟΣ-ΠΔΣ-ΣΕΡΡΩΝ-Κ.-ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ-ΣΟΥΡΓΟΥΤΣΙΔΟΥ-Ο.docx |
ΑΤΤΙΚΗΣ | ΛΥΚΕΙΟ | 2ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ | 2018-2019 | Διάχυση πρακτικών στην εκπαιδευτική και επιστημονική κοινότητα | Η περίπτωση της Αντεστραμμένης Τάξης στη Διδασκαλία Μονοδιάστατων Πινάκων | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/Δράση-1-2ο-ΠΓΕΛ-Γασπαρινάτου.docx |
ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας | 2018-2019 | Όμιλοι – ανάπτυξη και τεκμηρίωση νέου εκπαιδευτικού υλικού | Σχεδιασμός και εφαρμογή ενός προγράμματος Design Thinking σε έναν όμιλο ρομποτικής | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/Ανάπτυξη-και-τεκμηρίωση-νέου-εκπαιδευτικού-υλικούι.docx |
ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας | 2018-2019 | Όμιλοι – ανάπτυξη και τεκμηρίωση νέου εκπαιδευτικού υλικού | Μικροί Χάκερ – Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/Ανοιχτες-τεχνολογίες.docx |
ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ | Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας | 2018-2019 | Όμιλος Καινοτομίας | Μαθηματικές Περιπλανήσεις σε λογοτεχνικά μονοπάτια | http://depps.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/2019/11/Μαθηματικές-Περιπλανήσεις-σε-λογοτεχνικά-μονοπάτια.docx |